donderdag 13 september 2012

Oproep

Notabene uit Groningen heb ik een kaart ontvangen waar het Zilveren Ei verstopt zou kunnen zijn. Volg voor het volledige verhaal hierachter de volgende link. In het kort komt het erop neer dat ik een kaart heb gekregen maar niet weet waar dit is. Kan iemand me helpen? Het is een uiterste belangrijke schakel in mijn zoektocht. Dus als je ook maar een mogelijk vermoeden heb dan hoor ik het graag.

Waar is dit?
Misschien dat ook de bijgeleverde tekst kan helpen. Er staat "Graaf onder den baksteen een paar duimen vanaf den grooten boom in den uytersten hoek". Om de situatie goed te overzien heb ik de kaart ook nog eens uitvergroot.

Uitvergroting

Is er iemand die me kan helpen? Je kunt het antwoord op de blog zetten of me mailen: HarrievandeBiggelaar@gmail.com. Ik ben zeer benieuwd.

4 opmerkingen:

  1. Ik weet niet of je al eens contact hebt gehad met Jan das, deze man weet heel veel van de omgeving en van de geschiedenis van riethoven.

    Grt, jeffrey

    Tel:040 201 6075

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is zijn telefoon nummer

      Verwijderen
    2. Hoi Jeffrey,

      Heel hartelijk dank! Heb je misschien ook zijn e-mail adres?

      Groetjes,

      Harrie

      Verwijderen